Sorry Bloggen

Sorry för updateringen :( ♥
Men de har hänt lite saker och sen är de ju sommar oxå :D
SOMMARLOV  I like  ;)
Så vi kommer kanske inte blogga lika mycket som förut men de är ju för att vi kommer resa bort
eller typ dra till stranden eller nåt man vill ju iallafall inte sitta inne vid datan.
Men bara så ni vet att vi inte slutat blogga eller nåt för de har vi verkligen inte :)
Just nu så är de Erry som bloggar och vi är hemma hos Olly har nyss badat och tagit lite bilder vi planerar ju ett poolparty så då måste vi ha lite bilder oxå ;)
Men bilderna blev ju sådär haha :(
Så nu sitter vi och diggar hög musik snart ska vi äta jag typ håller på att svälta.
Idag ska troligen jag sova här och imorgon ska jag vara med sötnosen Issi så dde ska bli jävligt nice hon har ju varit i Cypern i flera miljoner år typ !?
saknat henne så jävla mycket så om du ser de här sötnos så ska du veta att jag saknar dig skit mycke!♥
Nu ska vi väl ladda över bilderna på datan tror jag så ska vi redigera lite och så
Skit söta Emilia ♥
Emilias sår :( ♥
Olly ♥

Orkar inte lägga ut mer bilder nu 
Kyssar //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0