Godnatt <3

Ligger i sängen nu Olly ligger bredvid mig och typ sover försöker väcka henne för de är skit läskigt i hennes rum hennes dörr öppnas och smälls igen .. Scary :-/ Men aja ska snart oxå sova men jag är inte trött så jag får väl försöka sova iallafall men imorgon så kommer jag och Olly gå upp kvart över åtta för att vi ska jogga i ungefär en halvtimme på morgonen och sen efter de så kommer vi till henne och duschar sen cyklar jag hem och lämnar min väska sen cyklar jag till Issi och då ska vi ha ett stort KRAMKALAS :D <3 Saknar henne vi har inte setts sen hon åkte till Cypern men ja imorgon vet jag att Emilia och Olly ska vara med varandra (tror jag iallafall) Sen vet jag inte så mycket mer men jag bloggar mer imorgon som vanligt ( Åå nu öppnades Ollys dörr igen så jävla läskigt rum hon har asså :-/ ) har inget mer att säga men nu ska jag oxå sova blev trött av att skriva de här inlägget de är ganska jobbigt att mobilblogga ibland men de är bra att kunna de så att man kan updatera bättre ;) Godnatt puss på er // Erry <3333 :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0