<3

Helloo bloggen ! :) <3 Nu ligger jag i sängen och håller på med mobilen pratade nyss med Olly hon är ju hos sin gammel moster så hon kommer hem typ tre och då ska jag cykla till henne tror jag. Har typ inte gjort nåt idag har ätit Fixat håret och nu så väntar jag på att Olly ska komma hem de är ju inte så jätte bra väder ute, här så är de mulet och lite kallt :( hoppas de böir bättre väder sen eftersom att hg ska till Olly och då måste vi bada, har fått en ny bikini oxå :D Kan lägga upp bilder på den i nåt annat inlägg :) <3 Idag blev de mobilbloggning för att mamma sitter vid min dator nu sen ska hon städa mitt rum. Lyx x) <3 Jag kommer blogga mer sen de blev kanalje inte världens roligaste inlägg har ju inga bilder vet ju inte hur man lägger in bilder när man mobil bloggar :( Men jag lär mig väl de snart hoppas jag :) Så hade inte mycket mer att säga nu men jag kommer kanske lägga ut en bildbomb idag om jag får tid kanske kan göra de hos Olly men vi får se ;) Så de var allt för mig nu bloggar mer Sen <3 Kyssar// Erry <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0